Hoe aandacht werkt
voor jouw merk.

Doordacht denken, daadkrachtig handelen.
Leuk die aandacht, maar wat kunnen jullie nou daadwerkelijk voor een merk of organisatie betekenen? Goede vraag, lekker praktisch. Kijk, aandacht is voor ons de rode draad, en daarmee de methodiek die centraal staat bij (bijna) elk merk- of communicatievraagstuk. Als je effectief wil communiceren heb je de aandacht van je doelgroep nodig, maar voordat je die kan pakken moet je eerst aandacht geven aan wat je wilt zeggen, tegen wie, waar, en waarom…

Oké, voor we afgeleid raken en de focus verliezen terug naar de vraag: Wat doen wij nou eigenlijk?

Positionering & strategie

Voordat je effectief kan communiceren moet je weten waar het merk staat, hoe het praat en hoe je de doelgroep bereikt en beraakt.
Merkpositionering & identiteit
Communicatie-, online-, social-, video-, content-, mediastrategie
Corporate story & identity

Campagnes & creative messaging

Effectief communiceren met relevante content, campagnes die de doelgroep beraken.
Campaigning & events
Copy & art direction
Content creatie & productie
Video productie
UX Design & development

Marketing & management

Alles draait om het doel en het resultaat. Met een cliché: terugkijken om vooruit te komen. Maar het gaat vooral om de (online) interactie met de doelgroep, de conversatie start als de campagne live gaat.
Online marketing
Data-analyse
Community management
Social mediamanagement

Zin in een praatje?

Duik in onze dm of vul onderstaand formulier in.
Wij horen graag van je!