Privacy Statement Cookiebeleid |
STL Op 1 dag 60.000 vrachtwagenchauffeurs bereikt |
Vrachtwagenchauffeurs werken keihard en zorgen ervoor dat Nederland blijft draaien. Zonder transport en logistiek geen pakketjes, geen bevoorrading, geen voortgang. Het is daarom de hoogste tijd om het negatieve imago van de sector te veranderen, de waardering voor alle hardwerkende chauffeurs te verhogen en ze (eindelijk) in het zonnetje te zetten met (de promotie van) ‘Dag van de Vrachtwagenchauffeur 2019’!
Het Sectorinstituut Transport en Logistiek (STL) zorgt voor instroom en duurzame inzetbaarheid van vakbekwaam personeel in de sector. Als lead agency heeft Campagne de strategie, het concept, en de middelen ontwikkeld maar ook de diverse betrokken pr en promotie partijen aangestuurd.
De Dag van de Vrachtwagenchauffeur is een (nieuw) jaarlijks terugkerend evenement voor de sector transport en logistiek. Op het drukste moment van het jaar, net na Sinterklaas en voor de Kerst, bedanken we samen alle vrachtwagenchauffeurs! Op de weg, in het warehouse, online, in de kantine en bij de benzinepomp, overal stonden en ontstonden prachtige initiatieven. Meer dan 1.700 bedrijven downloaden de toolkit om het bedrijf te versieren, er werden gratis gehaktballen uitgedeeld bij het tankstation (voor de lunch op), en door het land hingen gigantische abri’s voor de sector!
Volgend project
Campagne Branding Days: de fundering van een herpositionering |